F.A.Q (Č.P.P)

Često postavljana pitanja


P: Moram li isprintati svoju kartu kupljenu „online“?

O: Ne morate, ukoliko ste kupili kartu „online“ možete se ukrcati na naše brodove uz e-kartu.

P: Gdje mogu saznati Vaš red plovidbe te cijene karata?

O: Dostupni su na našim web stranicama pod „red plovidbe“ pa „preuzmi plovidbeni red i cjenik“ kraj željene linije.

P: Koliko prtljage smijem ponijeti sa sobom?

O: Dozvoljeno je ponijeti 20 kg prtljage po putniku. Nije moguće kupiti dodatne kilograme iz razloga što naši katamarani imaju ograničenu količinu mjesta. Ukoliko mjesta na brodu fizički ima naša posada će vam dopustiti unos dodatne prtljage na brod.

P: Gdje se mogu ukrcati na i iskrcati s vaših brodova?

O: Možete pronaći sve lokacije TP Line brodskih terminala na našoj web stranici. Izaberite opciju „red plovidbe“ i kliknite na ime mjesta koje vas zanima. Mjesto ukrcaja može se promijeniti uslijed vremenskih prilika.

P: Kako mogu kupiti TP Line karte?

O: Možete ih kupiti online koristeći našu web stranicu ili mobilnu aplikaciju. Isto tako moguće ih je kupiti i na prodajnim mjestima čiju lokaciju možete pronaći na našoj web stranici pod opcijom „prodajna mjesta“. Nadalje, karte je moguće kupiti na brodovima neposredno pred polazak.

P: Mogu li kupiti hranu ili piće na vašim katamaranima? Imaju li WC-e? Imaju li Wi-Fi?

O: Nudimo grickalice, bezalkoholna pića i tople napitke na komercijalnim linijama na kojima plove katamarani Arta, Puntamika i Kolovare. Svi naši brodovi imaju WC i besplatni Wi-Fi.

P: Jesu li vaši brodovi klimatizirani? Je li moguće tijekom plovidbe boraviti na otvorenom?

O: Svi putnici putuju u klimatiziranom zatvorenom prostoru. Nije moguć izlazak na otvorenu palubu tijekom plovidbe.

P: Prevozite li kućne ljubimce?

O: Dozvoljen je prijevoz malih kućnih ljubimaca u salonima, isključivo u torbi za nošenje i prijevoz kućnih ljubimaca u za to predviđenoj torbi maksimalnih dimenzija 45 x 35 x 25 cm s vodonepropusnim dnom. Ukupna težina torbe s kućnim ljubimcem ne smije prelaziti 8 kg.

Za sve ostale kategorije kućnih ljubimaca zabranjuje se prijevoz, osim ako nisu zadovoljeni tehnički uvjeti na brodu, odnosno boxevi na otvorenim palubama na katamaranima (koji se rezerviraju i naplaćuju).

P: Jeli na vašim brodovima moguće prevoziti bicikle i teret?

O: Naši brodovi nisu predviđeni za prijevoz bilo kakvog tereta, te oni plove na linijama namjenjenima samo putničkom prijevozu.

P: Putujem s djecom. Postoji li popust?

O: Djeca od 0-1 godine na svim našim brodovima i linijama putuju besplatno dokle god sjede roditelju u krilu ne zauzimajući posebno sjedalo. Potrebno je zatražiti takvu kartu prilikom kupnje.

Na državnim brzobrodskim linijama 9807 i 9808, te na liniji Makarska - Bol - Hvar - Vis - Split djeca od 1-3 godina putuju besplatno, a djeca od 3-12 godina ostvaruju popust u skladu s cjenikom.

Na linijama Hvar - Split, te Split - Milna - Hvar - Korčula - Pomena - Dubrovnik ne postoji takav popust.

P: Mogu li koristiti otočku iskaznicu kako bih ostvario popust na svim vašim linijama?

O: Otočani ostvaruju popust samo na državnim brzobrodskim linijama 9807 i 9808 na kojima plove katamarani Aenona i Anastazija. Na komercijalnim linijama svi plaćaju istu cijenu karte. Komercijalne linije su Makarska - Bol - Hvar - Vis - Split, Hvar - Split, te Split - Milna - Hvar - Korčula - Pomena - Dubrovnik.

P: Moje putovanje je otkazano. Što da napravim?

O: Ostvarujete pravo na 100% povrata uplaćenih sredstava. Obratite nam se kako bismo to procesuirali te nam pošaljite sken ili fotografiju vaše karte, a ako je karta plaćena karticom, molimo pošaljite i bankovni slip. 

P: Ne želim više putovati u terminu za koji sam kupio kartu. Što da napravim?

O: Moguće je ostvariti povrat 90% uplaćene cijene ukoliko povrat zatražite najmanje 6 sati prije početka putovanja za koje su karte kupljene. Nažalost ne možemo zamjeniti vašu kartu. Ukoliko su karte kupljene online, obratite nam se za obrat putem e-maila. Ukoliko su kupljene na prodajnom mjestu i plaćene karticom obratite nam se e-mailom i pošaljite nam osim karata i slip transakcije bankovnom karticom. Ukoliko su kupljene na prodajnom mjestu i plaćene gotovinom povrat možete ostvariti jedino na prodajnom mjestu, a u tom slučaju povrat je moguće zatražiti najmanje sat vremena pred polazak.

P: Koliko je vremena potrebno za obradu povrata?

O: Povrat novca izvršava se na isti izvor plaćanja (istu karticu) najčešće unutar 30 dana od našeg prvog odgovora na vaš zahtjev.

P: Kad trebam doći na mjesto polaska?

O: Molimo vas da na mjesto polaska dođete barem 15 minuta prije određenog vremena polaska.

P: Kako ću znati na koji se katamaran trebam ukrcati?

O: Na našoj web stranici je pod „Red plovidbe“ kraj svake linije istaknuto ime broda koji ju održava. Isto tako je na ulazu u svaki brod istaknuta ploča na kojoj je napisano o kojoj se liniji radi.

P: Nudite li prijevoz vozila?

O: Ne, svi naši brodovi su katamarani namijenjeni isključivo prijevozu putnika.

P: Koje linije održavate?

O: Plovimo na 3 sezonske komercijalne i 2 državne brzobrodske linije na području srednje i južne Dalmacije. Na svim linijama plove katamarani. Više pronađite na našoj web stranici pod „red plovidbe“.

P: Ne mogu kupiti karte online za sutrašnje putovanje za koje sam zainteresiran. Mogu li ih i dalje kupiti na neki drugi način?

O: Online kupnja karata nije moguća neposredno pred putovanje ako su prodane sve karte namijenje on-line prodaji. Karte je i dalje moguće kupiti na prodajnim mjestima i na brodu neposredno pred polazak ukoliko ima slobodnih mjesta.